BBM3410/18 : Sukanyaa😍 Prof "Like" dan "Comment"

Assalamualaikum dan hye semuaa..

Kali ne saya nak kongsikan pula hari bahagia saya... Hehe, bahagia la sangat Kan? Yelah.. memang la bahagia bila apa yang kita suka dan nantikan ada depan mata👀... 😍💕

Sebenarnya saya nak kongsikan perasaan saya bila dapat "Like" dan "Comment" daripada Prof.. huhh! Rasa macam dapat "autograf" daripada artis terkenal je tau!

Siapa tak kenal Prof kan? Prof Dr Normaliza ne memang glemer la dalam kalangan pelajar-pelajar UPM.. Tapi saya rasa Prof ne glemer juga di luar negara tu.. mana tak glemer kalau Prof saya ne hebat orangnya kan.. belajar sampai ke luar negara.. Fuhyoo, di Korea lagi tu.. patutlah Prof ne putih dan comel-comel macam kulit korea.. mata pun sepet.. memang 👍👍👍 lah Prof!

Baiklah, sambung cerita... Sebelum ne saya ada cerita kan tentang tugasan yang perlu dibuat di Instagram, Twitter dan blog ne.. Dan salah satu pos yang selalu dapat perhatian Prof di Instagram. Alhamdulillah sepanjang tugasan kuliah yang perlu di pos di Instagram dapat "Like" daripada Prof dan satu pos dapat "Like" dan juga "Comment". Jadi, saya nak kongsikan sedikit bukti Prof bagi "Like" dan "Comment" tu...

Ne dia... Tadaaaa





Alhamdulillah... Terima kasih Prof sudi "Like" dan "comment" tugasan saya😍 sayangg Prof💕 Apa yang buat saya terharu dan lebih bersemangat tu Prof komen hastag saya #ProfHebatNakHebatMacamProf
Prof pun komen "Jom kita hebat sama"
Masya'Allah Prof, serius saya cukup gembira, terharu dan bersemangat selepas baca komen Prof tu.. 🌸

Saya harap Prof tolong doakan saya hebat macam Prof dan menjadi pelajar yang Berjaya yang bukan jak di dunia tetapi juga akhirat... Insya Allah.. Aamiin

Apapun saya nak ucapkan,
Terima kasih Prof...
Terima kasih semua...
Sudi jenguk blog saya dan baca pos-pos saya.. dan sudi mendoakan saya.. Sayang kamu💕

No comments: