BBM3410/18 : IT'S ME ADIBAH



Assalamualaikum... Hye...Salam perkenalan.. 


Nama diberi Adibah binti Abu Rasad. Nama timangan saya di rumah ada banyak. salah satunya Diba, Diva, Divs dan banyak lagi. Saya berasal dari Semporna Sabah. Saya dilahirkan di Hospital Queen Elizabeth pada 07 Sept 1994. Saya minat warna ungu dan minat bidang masakan. 

Keluargaku:
Saya mempunyai seorang ibu yang bernama Ruiah Mutamad. Ibu telah lama berpisah dengan ayah kandung saya dan Ibu saya sekarang bekerja sendiri untuk menyara hidup kami sekeluarga. Saya mempunyai 6 orang adik beradik dan saya merupakan anak ke 3. Saya merupakan anak sulung perempuan daripada 3 adk beradik saya. saya juga ada 2 orang abang. 

Pengajian:

Pada tahun 2001-2006 saya berada di sekolah rendah di SK Likas Kota Kinabalu, Sabah. Masuk sekolah menengah tingkatan 1 pada tahun 2007, saya sekolah di SMK Perempuan Likas Kota Kinabalu, Sabah. Kemudian saya berpindah sekolah pada tahun 2008-2012 iaitu tingkatan 2 hingga tingkatan 6 di SMK Bugaya Semporna Sabah. Pada tahun 2015 sehingga kini saya menyambung pengajian di UPM Serdang Selangor.


Wajah kini kian tua dimamah usia



No comments: