BBM3410 : Prof ku Hipster!

Assalamualaikum dan Hye semuaa...

Tugasan kali ne macam comel je.. hehehe

Sebab tak pernah lagi Prof bagi tugasan suruh pos dalam Facebook.. lagi 2 minggu nak habis kuliah Prof dah bagi kejutan ๐Ÿ˜‚ Prof kalau nak bagi tugasan, memang suka secara mengejut.. nasib la saya tiada "heart attack" ๐Ÿ˜‚ Prof ne memang kelakar. Dengan kasutnya yang hipster memang lagi nampak comel.. tapi bukan kasut je tau, Gaya Prof pun nampak ala-ala hispter giteww๐Ÿ’ƒ a.k.a model Korea ๐Ÿ˜๐Ÿ˜Ž (Puji ikhlas ne Prof )

Serius Prof ne lain daripada yang lain tau.. aura hebat Prof ne dapat dirasa sebabnya dari zero to hero, dapat juga saya dan rakan-rakan yang lain siapkan semua tugasan video. Jika sebelum ne, saya tak pernah tulis scene video, dalam kelas Prof saya dah ada pengalaman tu. Begitu juga dengan edit video, menyanyi, berlakon, dan buat kalendar 2019 guna Adobe Photoshop pun saya dah boleh buat.

Alhamdulillah... Sungguh pengalaman yang paling berharga bagi saya...

Terima kasih sangat-sangat Prof. Jasamu akan dikenang sampai bila-bila. Kerna pengalaman sebegini cukup bermanfaat buat saya pada masa akan datang. Insya Allah ๐Ÿ˜‡


Jadi, ne tugasan yang Prof minta, saya dah tunaikan.. Berapa pun markah yang diberi saya REDHA ๐Ÿ˜Š

Sayang Prof ๐Ÿ’•






No comments: