BBM3410/18 : My Cute Calender 2019

Assalamualaikum dan Hye semuaa..

Kali ne, saya nak cerita tentang Kalender 2019 yang saya buat sendiri menggunakan Adobe Photoshop.. Dalam proses menyiapkan kalender ne kena banyakkan bersabarlah kata Prof.. hehe

Tugasan ne la salah satu pengalaman yang tak pernah lagi saya buat.. Alhamdulillah dalam subjek Multimedia yang di ajar oleh Prof Dr.Normaliza Abd Rahim ne, dapatlah saya menambah pengalaman baru..

Sepanjang minggu kuliah yang ke 6 pada mulanya kelas tutorial buat kalender kalau saya tak silap, sehinggalah ke minggu cuti midsem ne dapatlah saya buat kalender 2019 mula daripada bulan Januari sehingga Disember.. Alhamdulillah, proses membuat kalender masa cuti ne dipermudahkan.. semenjak saya dah mula teroka Adobe Photoshop masa cuti ne.. hehe

Jadi, inilah hasilnya.. Tadaaa

Bulan Februari
Bulan kelahiran Mak Tersayang saya


Dalam banyak-banyak kalender, bulan tu jak dapat saya kongsikan..
Terima kasih sudi singgah dan tengok kalender saya💕

No comments: