BBM3410/18 : Memory at Bali Indonesia

Assalamualaikum.. Hye teman-teman

Kali ini saya nak kongsi sedikit cerita tentang kenangan sepanjang saya berada di Bali Indonesia...
Sepanjang saya belajar di UPM, Serdang ne, ne la kali pertama saya pergi jauh.. Di luar negara lagi tu.. mungkin bagi yang pernah pergi Bali atau mana-mana luar daripada Malaysia ne rasa macam biasa, tapi bagi saya luar biasa. hehe.. Nak dipendek cerita, saya pergi Bali Indonesia ne bersama En Qadry selaku pensyarah yang mengajar subjek Bakti Siswa pada tahun 2016 bersama rakan-rakan yang lain daripada fakulti dan kos yang berbeza. Program Bakti Siswa tu merupakan kelas Kokurikulum berkredit yang wajib saya ambil pada semester tiga pada masa tu. Saya bersama yang lain ke sana selama tiga hari dua malam iaitu bermula 3 Disember sehingga 5 Disember 2016. Haa. lama dah kan? ne nak mengimbas kembali kenangan lama.. Belek-belek album minggu ne keluar pula dah kenangan dua tahun lepas.. Ok tu jak dapat saya ceritaa..

Sekarang,, Saya nak kongsikan beberapa gambar yang mengusik jiwa..cehh.. hehe
Jom tengok gambar-gambar dibawah ne.. Saya tak nak cerita panjang lebar.. Biar gambar yang berbicara...


Logo Lawatan kami ke sana

Selamat sampai ke tanah Bali, Indonesia



Fokus melihat persembahan budaya mereka


Tempat makan yang sedapp

Lawatan sambil belajar dah selesai..
Masa untuk bergambar di Universiti Udayana pulaa..Yeayhh
Selepas Meditasi jiwa jadi tenang.. hehe

Bersama sahabat seperjuangan


Tempat penginapan yang selesa selama 3 hari 2 malam..


Pantai apa tah.. lupaa..heee
cantikk kann?

Rindu keluarga masa ne.. tu jauh termenungg. hehe

Bersama staf pusat Koko







Bakti Siswa dengan kerjasama Pusat Kokurikulum UPM

Masa untuk pulang ke Malaysia

Inilah kenangan yang tidak dapat saya lupakan meskipun dah berlalu.. Semoga perkongsian kenangan saya di blog menjadi ingatan di hari-hari mendatang.. Apapun, terima kasih sudi tengok!


No comments: