BBM3410/18 : Kisah Cuti Midsem

Assalamualaikum... Hye semuaa..

Al-kisahnya, cuti midsem selama seminggu ne adalah cuti yang sangat menyedihkan dan menggembirakan bagi saya.. Ehh.. mana satu perasaan saya ne ahh? Hahaha

Saya rasa sedih sebabnya saya tak dapat balik kampung... Tiket penerbangan mahal nak merentasi Sempadan Borneo tu.. Lainlah kalau ada yang belanja kan? Hehe.. Takpa, bukan rezeki balik midsem ne.. Pada kawan-kawan yang dapat balik tu hargai masa cuti kamu bersama keluarga tersayang.. sub sub (Nangis kunun) ๐Ÿ˜‚

Saya rasa gembira pula sebabnya saya dapat bergambar sepuas-puasnya di sekitar UPM ne.. Al-maklumlah kan.. sekarang dah semester akhir, lagi dua bulan duduk sini, banyak lagi tempat-tempat cantik dan menarik di UPM ne saya belum pergi lagi.. Hee (Pujuk hati tak dapat balik Kampung) ๐Ÿ˜‚

Jadi, kisah cuti midsem yang sangat menarik ialah Prof bagi tugasan yang cukup mudah dan menyeronokkan.. ๐ŸŒธ Prof kata dalam masa seminggu ne kena pos 10 gambar yang berkaitan dengan masa cuti dan muatnaik dalam Instagram seperti biasa.. Hastag juga macam biasa hanya tambah #Kampungku

Haaa, dalam hati dengar jak #Kampungku makin sayu hati ๐Ÿ˜ข.. sebabnya sekarang #Kampungku di UPM tanpa keluarga tersayang.. Hm, takpa. Demi tugasan Prof kan ku terokai bumi hijau di UPM ne๐Ÿ˜๐Ÿ’•

Tapi sebelum terlupa, Prof juga ada ingatkan, setiap minggu kena update 3 pos dalam blog, 1 tweet dalam Tweeter dan Instagram macam biasa juga 3 pos dalam seminggu tak termasuk cuti midsem ne.. Ne apa yang saya faham laa.. sebabnya cuti midsem ne Prof dah bagi tugasan 10 gambar kena di muatnaik beserta hastag Kampungku..

Ok. Tu jak kisah cuti midsem yang dapat dikongsikan.. Maaf kalau tak menarik.. Tak menarik di media sosial takpa, asalkan menarik di hati awak๐Ÿคญ cia cia cia ๐Ÿ˜‚

Terima kasih sudi membaca๐ŸŒธ

No comments: