BBM3410/18 : PESTA MAKANAN TRADISIONAL

Assalamualaikum.. Haii.. Pada minggu ini, saya berasa sangat gembira sebab saya dapat menghadiri Pesta Makanan Tradisi yang diadakan di Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi. Sebelum saya ke booth jualan Pesta makanan tradisi itu, saya bersama kawan yang lain diminta untuk menghadiri majlis perasmian di bangunan CALC. Dalam selesai majlis perasmian tersebut, saya bersama ahli kumpulan yang lain mengambil gambar bersama Prof Dr Normaliza yang merupakan Prof yang sangat baik dan sempoi. Pada ketika itu, Prof sangat popular orang putih cakap lah.. hehe, sebab semua pelajar mahu mengambil gambar bersama prof. Pada ketika itu juga, semua pelajar yang mengambil subjek multimedia berpusu-pusu ingin mengambil gambar bersama Prof. Selepas Saya bergambar bersama Prof, saya diminta untuk mengambil bungkusan nasi lemak dan air minuman yang telah disediakan .

Tugasan yang perlu diselesaikan pada hari itu ialah mengambil 10 keping gambar yang berkaitan dengan Pesta Makanan Tradisi Melayu.. selesai mengambil 10 gambar tersebut, saya pun memuat naik ke instagram. Pelbagai jenis makanan dan gambar yang saya telah muatnaik dalam instagram yang diambil di kawasan sekitar booth jualan. nak tengok gambar saya, boleh tekan link dibawah..

https://www.instagram.com/p/BoQUakeAH71/?taken-by=cik_diva

Jangan lupa untuk mengikuti saya di Instagram ya..

Terima kasih...


No comments: